تردميل تردميل .

تردميل

تردميل توربو فيتنس TF 250

تردميل توربو فيتنس TF 250 موتوري با قدرت 3 اسب بخار دارد كه تا وزن 130 كيلوگرم را تحمل مي كند. ابعاد تسمه تردميل 136*50 سانتي متر بوده كه محدوده دويدن را مشخص مي كند و تردميل تا 18 كيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 15 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد كه در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جك گازي دوباره نصب مي شود. مانيتور اين تردميل توربو فيتنس نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، كالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي 12 برنامه اتوماتيك ، 2 برنامه دستي و 2 برنامه ضربان قلب است. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. اين تردميل محصول تايوان بوده كه 2 سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۲:۰۵ توسط:هايپرجيم موضوع:

تردميل توربو فيتنس F16

تردميل توربو فيتنس F16 موتوري با قدرت 2 اسب بخار دارد كه تا وزن 130 كيلوگرم را تحمل مي كند. ابعاد تسمه تردميل 140*50 سانتي متر بوده كه محدوده دويدن را مشخص مي كند و تردميل تا 16 كيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 10 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد كه در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جك گازي دوباره نصب مي شود. مانيتور تردميل نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، كالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي برنامه manual و 20 برنامه حافظه ,برنامه هدف ,برنامه ضربان قلب ,برنامه تست ,آمادگي جسماني,برنامه شخصي و برنامه چربي بدن است. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. اين تردميل محصول تايوان بوده كه 2 سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۰:۲۱ توسط:هايپرجيم موضوع:

تردميل توربو فيتنس Motion 60

تردميل توربو فيتنس Motion 60 موتوري با قدرت 3.5 اسب بخار دارد كه تا وزن 160 كيلوگرم را تحمل مي كند. ابعاد تسمه تردميل 150*50 سانتي متر بوده كه محدوده دويدن را مشخص مي كند و تردميل تا 20  كيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 15 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد كه در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جك گازي دوباره نصب مي شود. مانيتور اين تردميل توربو فيتنس نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، كالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي برنامه manual و 40 برنامه حافظه ,برنامه هدف ,4 برنامه ضربان قلب ,برنامه تست آمادگي جسماني , 2 برنامه شخصي و برنامه شاخص بدن است. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. اين تردميل محصول تايوان بوده كه 2 سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۸:۵۲ توسط:هايپرجيم موضوع: